Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 22:19 - Писмо
Автор: heartshapedbox Категория: Други   
Прочетен: 2839 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 24.02.2010 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравей,писала ли ти е някога жена?Името ми?Нека оставим имената настрана.Любим или съпруг,приятел или непознат-това е което има значение.Не се страхувам да споделя мислите си с теб.Но и не вярвам,че ако го направя-те ще стигнат до теб и твоя свят.А твоят свят -твоят  Запад ....е обезценил думите,опитомил е мечтите,и пет пари не дава за чувствата и мислите на жените.Докато плащаме с нещо за любовта,забравяме да живеем в телата си.Когато консумираме връзките без любов,обезлюдяваме душите си.Жените от рекламите,от клишетата,и от кутиите за еднократна употреба,не говорят за чувства.Ааз искам да говоря за свободата си,защото свободата ми е изградена от различни парчета от хората.Не приемайте думите ми като обвинение.Аз самата не искам да виждам ,мъже които обиждат и лъжат.Аз искам да знам,че в стената помежду ни има отворена врата,истинските неща не се нуждаят от маски.


Тагове:   писмо,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amenda - Сещам се за нещо:
24.02.2010 00:35
За да има любов една жена е готова и на секс, а за да има секс, един мъж е готов и да обича! Това ми дойде... Поздрав от мен, :-))))
цитирай
2. pegas08 - Много си точна, кутийке!
24.02.2010 14:27
Анонимката, що не ходиш някъде да се...
Сори, за израза.
кутийке, слагай юзди на тези всезнайковци и продължавай!
цитирай
3. zvezdichka - Човек винаги
25.02.2010 11:42
има нужда от тази отворена врата:"Аз искам да знам,че в стената помежду ни има отворена врата,истинските неща не се нуждаят от маски."
И ако истински е обикнал, ако е познал тази тайна, че Любовта е преди всичко отдаване, тогава няма нужда от маски... Любовта не иска някой да си плаща за нещо, а търси да се себеотдава...
цитирай
4. анонимен - Девоче русоляво, ми т`ва съм го чел
25.02.2010 11:58
и оня блог ли е твой!

Писмо от една умна жена

(до един мъж)

(1)
Здравей …,
Пише ти една умна жена.
Писала ли ти е някога умна жена?
Името ти? Нека оставим имената настрана.
Любим или съпруг,
приятел или непознат –
това е, което има значение.
Най-глупавото, което носим са имената…

(2)
…:
Не се страхувам да споделя мислите си с теб.
Но и не вярвам – че ако го направя –
те ще стигнат до теб и твоя свят.
А твоят свят – твоят Запад, …
е обезценил думите,
опитомил е мечтите,
и пет пари не дава за чувствата и мислите
на жените.
Докато плащаме със секс за любовта,
забравяме да живеем в телата си.
Когато консумираме секс без любов,
обезлюдяваме душите си.
Жените от рекламите,
от клишетата,
и от кутиите за еднократна употреба
не говорят за чувства.
А аз искам да говоря – за свободата си,
която в твоя свят наричат самота,
но ми горчи,
защото свободата ми е изградена
върху разбитите парчета на семейството ми.

(3)
Не приемай думите ми като обвинение,
Аз самата не искам да виждам в теб
мъжете,
които ме изоставиха,
които ме излъгаха,
които ме предадоха.
Аз пиша, но не знам дали в стената, която лежи между нас
има отворена врата.
И ако има дали ще я намеря.
Не знам защо са нужни на твоя свят
стени, които да разделят
мъжете и жените.
Има райска градина,
вярваш ли ми?
Тя е тук и сега.
Само трябва да я населим.

(4)
Не се дразни от мен,
От това, че съм умна.
Не бих се преструвала на глупава,
за да ти се харесам.
Не се страхувай от мен,
От това, че съм силна.
Не бих се преструвала на слаба,
За да ти се харесам.
Истинските неща нямат нужда от маски,
а само от голотата си.
До теб, в леглото ти, аз съм жена.
и нима не бяхме изгонени
от райската градина
заради това?

(5)
…,
Помогни ми!
Искам да спра!
Искам са спра да живея в подножието на стените на страха,
погребана в зидовете на миналото,
балансираща върху погранични линии,
с барутни погреби от неизживяна любов.
Искам да те изживея.
До последната клетка на тялото ти.
До най-дълбоките бездни в душата ти.
Искам да се излекувам
от генерализациите,
Да ослепея от падаща звезда
и когато възвърна зрението си
да видя първо теб и само теб!
И ти ще бъдеш моят свят.
Ще те населя с косите си,
със смеха си
с топлината на тялото си,
С парфюмите, дантеленото бельо,
обувките на висок ток и с поезията си.

И аз ще бъда твоят свят,
макар да съм толкова малка,
че се побирам в ръцете ти.

…,
Наречи ме любима, съпруга, приятелка, непозната…
Само това има значение. Не имената.
Няма значение дали ме разбираш.
Умната жена, която говори на своя собствен език,
не очаква да бъде разбрана
от мъжката логика.
А не ти ли казах в самото начало,
че аз съм една умна жена?
цитирай
5. heartshapedbox - brqh
25.02.2010 13:57
Това цялото не съм го чела,това,което съм написала в блога, е от една картичка на един колега в офиса-това е!
цитирай
6. heartshapedbox - Аменда,Звездичка и Пегас ,
25.02.2010 14:01
благодаря за вниманието и коментарите!
цитирай
7. pegas08 - Благодаря, кутийке.
25.02.2010 14:50
Послушай ме. Слагай модерация и не пускай като този бъръ-бъръ, да се завира тук.
Успех!
цитирай
8. heartshapedbox - pegas08
25.02.2010 21:51
и аз неговия аватар съм го виждала,но поне си е направил-а, труда да се регистрира-не е малко
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: heartshapedbox
Категория: Други
Прочетен: 232938
Постинги: 53
Коментари: 446
Гласове: 8614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031